شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

معاون نظارت رگولاتوری:

هوواوی به تعهدات خود پایبند است

رضواني

دوشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۷:۰۰


معاون رگولاتوری گفت: بیانیه هوواوی بیانگر آن است که این شرکت تعهدات خود را به سرانجام خواهد رساند و پشتیبانی آنها را نیز برعهده می گیرد.

وایمکس نیوز – حسن رضوانی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان این مطلب گفت: بیانیه منتشر شده توسط هوواوی تنها به این نکته تاکید دارد که این شرکت قرارداد جدیدی با شرکت های ایرانی نخواهد بست.
وی افزود: این بدان معنی است که این شرکت تعهدات قبلی را به سرانجام خواهد رساند و پشتیبانی آنها را نیز برعهده می گیرد.
 وی در پاسخ به اینکه آیا رگولاتوری بر قراردادهای منعقد شده نظارت دارد یا نه، گفت: رگولاتوری تنها بر پروانه و نحوه اجرای آن نظارت دارد و دخالتی بر قراردادهایی که دو شرکت با یکدیگر می بندند ندارد.
وی افزود: از طرفی وقتی طبق یک قرارداد تجهیزاتی به کشور وارد می شود، این تجهیزات حتما باید توسط رگولاتوری کنترل شوند و با دریافت مجوز تایید نمونه وارد شوند.
رضوانی در مورد اینکه بیانیه منتشر شده از سوی شرکت هوواوی تا چه اندازه می تواند جدی باشد و معنی خروج کامل هوواوی از ایران را دارد، گفت: در هر صورت این شرکت های طرف قرارداد هوواوی هستند که باید رفتار هوواوی پس از انتشار این بیانیه را بررسی کنند.
معاون رگولاتوری گفت: ممکن است بیانیه منتشر شده فقط جنبه صوری داشته باشد و شرکت هوواوی فقط تحت فشارهای بین المللی اقدام به انتشار آن کرده باشد.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو